Platsannons




I den här målningen börjar tolv hannor och inte en enda icke-Hanna växa fram. Anledningen till självfixeringen är ganska enkel: jag lider av allvarlig brist på modeller. Man kan tycka att förlagor är för mesar, men om sanningen ska fram så sträcker sig mina kladdkunskaper inte längre än att, i bästa fall, lyckas invertera skuggor. Mer än så klarar jag inte riktigt av att föreställa mig i huvudet.
Alltså behöver jag något att gå efter.
Med hänsyn till planerade projekt och idéer söker jag härmed någon eller några poseringsglada som känner att de platsar in på någon av följande kategorier: jägare (gärna med hund), dagisbarn i vinterställ (pluralis är ett plus), mitt eventuella framtida barn i indiankostym, 50-talsfruga, uggla (djuret), bortskämd tonårsgrabb och äkta make utan hud.

Nakenhet är något glatt men inget som behövs här. Jag bjullar på bullar och en föreviganhet som tack.
/Hanna

Kommentarer
Postat av: gaffan

Häj! Har du sett min msn-bild? Där har du ett dagisbarn i höst/vinterklädsel så det förslår!!

2009-04-07 @ 07:31:06
Postat av: Bjösse

Oj, nej det har jag missat! Vad är det för knodd du har haffat dig då?

2009-04-07 @ 07:48:33
URL: http://pushtheredbutton.blogg.se/
Postat av: gaffan

Mig själv, tillbakabildad!

2009-04-09 @ 09:03:16
Postat av: Penk

Jag vill vara naken!

2009-04-12 @ 11:47:53
URL: http://penkslillaritblock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0