Jag har blivit med blogg!

Denna gång på riktigt känns det som. Kanske. För sisådär två år sedan gjorde jag en blogg bara för att tillfredsställa min dåvarande distansmålarkurslärare som tyckte att det här med blogg var en ypperlig idé. Hon hade ett märkligt namn som rimmade på Måla och sa bara gott om allt jag producerade. Skönt med positiv kritik ibland, men vadfaen, när skulle det bli konstruktivt?
Svävar ut.
I vilket fall som helst, den här bloggen fyller ett annat syfte än att (varning för svengelskt ord, dock inte fullt så språkförbrytande som "det är svårt att prata på mobilen nu, jag har så dålig reception") promotea min så kallad konst. I stället ska den fungera som ett sorts fotoalbum. Mycket för att en mycket populär svensk bilduppvisningssida som jag tidigare använt är så totalt...dryg. Men mest för att jag vill ha det på mitt eget vis. Vet inte riktigt hur ofta jag kommer lyckas uppdatera den eftersom [insert godtycklig förklaring med lämplig "jag har ju så mycket att göra för mitt liv är så gefla rafflande"-stämning]. Inte heller vet jag riktigt vad som kommer dyka upp på sidan. Det märks. Som jag brukar säga.

Men dåså...skål och välkommen!

Kommentarer
Postat av: fanny

jag gillar verkligen din blogg hanna!!!!!!



roligt att du börjat fota, jag vill gärna ha länken till målerisidan också! din nya lghnt låter sweeeet!!!

Kram/Fanny

2008-09-23 @ 10:15:40
URL: http://www.primrosefrown.blogspot.,com
Postat av: Hanna

Ooh, tack så mycket, det var jättekul att höra tuffa Fanny!



Hmm, antar att det är www.flickr.com/photos/hannabjorkelund som du syftar på. Inte så uppdaterad, men men.



Nu ska jag kika din blogg!

2008-09-24 @ 09:12:03
Postat av: Hanna (igen)

Förresten, så här ser lägenheten ut:

http://darthvader.bilddagboken.se/p/show.html?id=260842856&directlink=1



Fyll i lösenordet darthvader om det frågas om det.



Damn, kunde visst inte skriva några kommentarer i din blogg eftersom den krävde ett blogspot-konto, men heja, vad fin den är! Gillade framförallt de gulaktiga bilderna från 19/8. Mysigt med Berlin-bilder också (var ju där i somras och är fortfarande helt euforisk). Kul att du fotade väggen på konstnärskollektivet på Oranienburger Strasse. Ett av mina favoritställen i staden.

2008-09-24 @ 11:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0